2011. január 7., péntek

Brüsszeli kirándulás kisbabával, avagy egy emlékezetes szülinapi ajándék I.

Hát az biztos, hogy ezt nem fogjuk elfelejteni egyhamar! Kicsi Dávid apukájának szülinapja minden augusztusban komoly agymunkát igényel. A szülinap ugyan decemberben van, de én mindig igyekszem a lehető legeredetibb ötlettel előrukkolni, ezért már nyár végén azon töröm a fejem, hogy mi legyen az aktuális „surprise”.

Nos, Dávid első életévében logikusnak tűnt, hogy egy közös repülős utazással fejeljük meg a decemberi „unalmas hétköznapokat”. A nagy testvér, a Wizzair, elvileg 2999.- forintért elrepít minket Európa legszebb városaiba, ha jó előre gondolkodunk. Ez persze nem igaz, de nekem sem kellett több beindult a szervező gépezet: repjegy, szállás, reptéri transzfer, részletes úti program, a kötelező látnivalók összeírása, utazásbarát babakocsi beszerzése, Péter szabadságának titokban való szervezése. Csak úgy repültek a hetek, és én egyre nagyobb lázban égtem. Éreznem kellett volna, hogy egy kicsit túl sok a pörgésből, de én nem figyeltem a belső hangra. Az utazás napján, már úgy éreztem, hogy gyerekkel utazni mégsem olyan „easy”: több garnitúra váltóruha, pelenka hegyek, a homeopátiás mini-patikánk, orrszívó porszívó, lázmérő, mesekönyv, csörgő, bébiétel, babavíz…soroljam még?

Az utazás lázából a reptéri hidegzuhany gyógyított ki. Nem kívánom senkinek, hogy amikor nagy nehezen elindul a kis családja a 80 km-re levő reptérre, 5X túl van a „Mindent elpakoltál?” gondolatmeneten, sikerül az alvó gyereket becsempészni a babakocsiba, bejelentkezik és sikeresen feladja a csomagját, akkor kelljen rádöbbennie, hogy… hogy a gép kis családja nélkül fog elrepülni, mivel „Anya”, azaz „Én” elfelejtette kiváltani a baba útlevelét.

Sírógörcsöt elnyomni, csomagot visszakérni, taxit visszahívni és önértékelésünket a béka segge alól újra felépíteni. És mindezt egy csodásan szürke, hideg és zuzmarás téli délutánon. 12 órán belül lett útlevele a kisfiúnknak, de ez majd a mese következő folytatása lesz. Brüsszeli gasztro és egyéb élményekkel holnap visszajövök.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése