2009. augusztus 6., csütörtök

Katie és a kecskesajt


Megfogadtam már jóval mielőtt ott lettünk volna, hogy ezt az első FINOmÁNIÁt 'csendben' fogom végig csinálni, hogy minél többet tanuljak, aki ismer engem tudja ez nem vall rám. Arra, hogy a fiamnak ez egyáltalán nem passzolt össze a nyaralással alkotott véleményével bevallom nem számítottam. Annak ellenére, hogy tökéletesen le tudta volna foglalni, mint ahogy időlegesen le is foglalta magát az elbájoló ikrekkel plusz még minden ott lévő erre nyitott emberrel, minden kisebb ijedtség után szaladt és a 'szoknyámon' ült. Hiába, ez egy teljesen más környezet volt a megszokottól és nem körülötte forgott Anya világa, még ha csak két napig is.

Még mielőtt a FINOmÁNIÁról is írnék egy kicsit, szeretném előrebocsátani, hogy egy pillanatig sem lehet rajta csodálkozni, hogy nem a fiammal voltam elfoglalva, amikor egy olyan tehetséggel találtam magam egy konyhában, mint a FINOmÁNIA főszakácsa Gál Zsolt, akinek mosolyáról már ódákat olvastam. Őszintén szólva szerintem ritka az a tehetséges szakács, aki ennyire jó szórakoztató, lebilincselő előadó is egyben, mint Ő.

Azért, hogy ne legyek megszólva, hogy a lényegről nem írok, megjegyezném úgy érzem nem csak azt kaptam a FINOmÁNIÁtól amiért odamentem új kecskesajt recepteket, ötleteket, de még annál számtalan több 'titkot' is amiről minden szégyen nélkül elismerem eddig nem tudtam. Némelyek pofon egyszerűek, másikak berögződött tévhiteket romboltak le, nem várt irányokban.

Egészen biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó FINOmÁNIA amin részt vettem, habár egészen bizonyosan ez volt az utolsó, amire a fiamat elvittem. Ismételném nem azért, mert nem foglalták le eléggé hanem azért, mert Ő nem hagyja magát lefoglalni. Reméljük az Apjának majd sikerül és nekem nem lesz olyan bűntudatom a csapattársaimmal szemben, mint a második napon.

Szeretném még megemlíteni, hogy kitűnőnek találtam a szervezést, az ott dolgozók segítőkészségét és a fogadót mint magát is, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése