2009. augusztus 17., hétfő

Ági, aki most lekvárt főz


Egy újabb beszámoló rólunk, Ágitól.

"Már ahogy áthajt az ember a szigetre, elcsendesedik a világ, aztán átzötyög Szigetmonostor macskaköves utcáján, be az erdőbe még 2 kilométert. A fogadó pedig kényelmes, barátságos, olyan hely ahol azonnal otthon érzi magát mindenki. Egyedi, semmihez sem fogható bája van, igazi családi vezetés alatt álló és családokat tárt karokkal váró hely. Mindent átitat Szikora Imre tulajdonos, mesterszakács lénye.
Azt hiszem nem találhattam volna tökéletesebb alkalmat arra, hogy kirángassam magam a kulináris tespedtségből, az ihlet-szünetből és konyhai búskomorságból. Itt főztem, kóstoltam és ettem. Fantasztikusan éreztem magam, fantasztikus környezetben, fantasztikus emberek között. Talán nem véletlen, hogy rajtam kívül még 4 gasztroblogger magozta még a szőlőt."

Teljes beszámoló ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése