2010. június 30., szerda

Gasztrobloggerek voltunk


Legalábbis annak tűntünk hétfőn, amikor ellátogattunk a Kistücsökbe Szemesen. Egy egész napos online marketing tréning után, melyre Nebojsa barátunk invitált, úgy gondoltam, megérdemlek egy kis kényeztetést. Így is lett, és délután kipróbáltam a Kistücsköt, Carmen barátnőm is velem tartott. Vicces volt látni, hogy ugyanúgy, mint nálunk, azonnal a figyelem középpontjába kerül az, aki fényképezőgéppel eszik:). Nálunk Ágnes szokta mondani, figyu, ezek tuti gasztrobloggerek, mert fényképező van náluk. Mivel éhesek nem nagyon voltunk, ezért csak előételt és desszertet kóstoltunk, mindkettő nagyon finom és szép is volt. A chef ajándékaként először egy kis kecskesajtos körözött-habot kaptunk grissinivel. Majd én hideg libamájat ettem újhagymás paprikasalátával, paradicsom-vinaigrettel, Carmen csirke májast levendula zselével. Desszertként én kávékrémet kértem házi csokoládé fagylalttal, ami mennyei volt. Carmen pedig levendulás barackos pitét kóstolt, meggylevessel. A tálalás is nagyon tetszett, csak azok a fránya tányérok, amikben nem áll meg az evőeszköz, hanem belecsúszik, hiába próbál az ember egyensúlyozni velük, hogy kulturált fogyasztónak tűnjék.

Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése